rollup
Poradnik

Rollup w firmie — jak go skutecznie wykorzystać?

Niezależnie od branży, w której działa firma, każde profesjonalne przedsiębiorstwo powinno dysponować sprzętem, umożliwiającym prowadzenie skutecznych działań marketingowych. Większość rezygnuje z nowoczesnych form reklamy, ponieważ obawia się ich kosztów lub przenosi swoje działania jedynie do Internetu. To błąd, tym bardziej że niektóre rozwiązania, takie jak rollup, mogą być naprawdę skuteczną formą reklamy i to stosunkowo tanią.

Rollupy — wizytówka Twojej firmy

Rollup https://www.avilo.pl/pl/3-roll-up-y — czy jak kto woli systemy reklamowe, stanowią niezbędny element każdego publicznego wystąpienia. W ten sposób dajesz możliwość potencjalnym klientom zapoznania się z ofertą Twojej firmy. Co więcej, profesjonalny rollup daje znak potencjalnemu klientowi, że ma dotyczenia z poważną firmą, z którą warto współpracować. Nic więc dziwnego, że przez wielu ten rodzaj reklamy uważany jest za wizytówkę firmy. Ciekawy design nie tylko przyciąga oko, ale też może skłonić klienta do współpracy.

Pamiętaj, że rollup jest formatem wykorzystywanym przez każdą szanującą się markę. Obecność tego systemu reklamowego to znak dla potencjalnych kupców, że poważnie i profesjonalnie podchodzimy do działań marketingowych oraz pracy.

Zlecamy zaprojektowanie rollupu, czyli na co zwrócić uwagę?

Zanim zdecydujesz się przesłać projekt do druku, postaraj się skontaktować lub nawet zlecić wykonanie projektu osobom, które na co dzień zajmują się takimi usługami. Przykładowo, specjaliści z Avilo mogą pomóc Ci dobrać odpowiedni format w zależności od sytuacji, w której potrzebujesz rollupu. Podpowiedzą Ci, czy rollup 85×200, 100×200 czy 60×160 najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku. Wybór optymalnego rozwiązania zależny jest przede wszystkim od miejsca, które możemy przeznaczyć na stoisku oraz tego, ile informacji pragniemy umieścić na tej reklamie.
Pamiętaj, że niezależnie od wymiarów rollupu, projekt musi być jasny i przejrzysty dla odbiorcy. Profesjonalny projekt można odczytać bez problemów nawet z daleka. Często popełnianym błędem jest dodanie nadmiaru informacji na reklamie, co powoduje, że odbiorca czuje przytłoczony się nadmiarem informacji i nie wie, na której się ma tak naprawdę skupić. W efekcie niczego nie pamięta z reklamy, a przecież nie o to chodzi.